پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ب.ظ

ناخـــدای مــن...

اگــــه زنــــدونیــــه خـــاکــم

منــــو تــ ــــو ایـــن قفــــس دریـــــاب...

نفـــس هــــام بــــی تـــ ـــــو سنـــگیــنِ

منـــو اِی همـــنفــــس دریـــــاب...




تـــو این شبهـــای ِ بــی خــورشیـــد...

تـــویـــی روشن تــــر از مهــتـــاب!

تــ ـــو تنــــها ناخـــــدای ِ مـــن،

تـــــو ایـن دریـــا منـــو دریـــاب...








نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

ناخـــدای مــن...

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ب.ظ

اگــــه زنــــدونیــــه خـــاکــم

منــــو تــ ــــو ایـــن قفــــس دریـــــاب...

نفـــس هــــام بــــی تـــ ـــــو سنـــگیــنِ

منـــو اِی همـــنفــــس دریـــــاب...




تـــو این شبهـــای ِ بــی خــورشیـــد...

تـــویـــی روشن تــــر از مهــتـــاب!

تــ ـــو تنــــها ناخـــــدای ِ مـــن،

تـــــو ایـن دریـــا منـــو دریـــاب...






نظرات  (۳)

۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۴ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الودود


دریابید مرا که در خود خروشانم...

زندانی جهل آدمی ...

فراتر از مرغک بچگان بر خاک دست وپا می زنم....

من اهل این شهر فتنه خیز نیستم....

یک ترس نابهنگام مرا از شما جا انداخت در حروف الفبای معرفت!!!

مرا دریابید ... .

من دیوانه شهر شما مانده ام....

نامم را سال شصتی می خوانند ...

هیچ رنگی به رنگ ورژنهای جدید ندارم ....

چه کنم من بودم ودردی که با شما آغاز فصل پریدن بود....

من بودم کودکی هشت ساله و محمود بود مردی چهل ساله !!!

چه کنم که در تشییع پیکر او خودم را خاک و قطعه پنجاه و سه فرو ریختم....


هنوز من بوی روضه های شما را می دهم....

من پشت پیراهنم بعد از شما نوشته ام !!!

 مرا دیوانه خوانید ای مردم عاقل....

مرا مجنون بخوانید ای شرافتمندان راه ثروت اندوزی...

من برای ترس کودکی ام ....

محکوم شدم به بیچاره گی در قفس خواب بودن ....


چه باید نوشت ...

چه باید نگفت....

چه باید کرد....

همه در دردی است مخوف پنهان که راه را نشان از بی نشانی می دهد....


یاران من ....

برای یکبار هم که شده از فرا زمین سلام کنید!!!

من از خداحافظی شما دلگیرم...

پر ازدرد ناجورم با وصله و پینه های دل زخم خورده....


التماس دعای فرج و عهد ....

پاسخ:
سلام....

باز هم شرمندمون کردین
من واقعا عاشق این اهنگ حامد زمانیم

حوصلش رو داشتی به وب منم سری بزن؟www.keleka.mihanblog.comراستی با لینک هم موافقم         



پاسخ:
سلام...

چشم!
۱۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۴۲ بهشت رضوان
چه شعر زیبایی بود

پاسخ:
لطـــف داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی