پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ

تجلی طاهــــا....

از تحمل کردنِ من فهمیده ام!

 صبر امام زمــــان ، به عمه اش زینب رفته است.....





من گنـــاه می کنم و تو جورش را می کشی...

سنـــــد هم: "غیبتــت"!







ومن نمــــــاز میخوانم، هراس ندیدنت را..........










نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

تجلی طاهــــا....

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ
از تحمل کردنِ من فهمیده ام!

 صبر امام زمــــان ، به عمه اش زینب رفته است.....





من گنـــاه می کنم و تو جورش را می کشی...

سنـــــد هم: "غیبتــت"!







ومن نمــــــاز میخوانم، هراس ندیدنت را..........








نظرات  (۱۹)

بسم رب النور الحسین "ارواحناله لک الفدا"

کاش کمی انسان بودم!!!

تنها برای هرگناه !!!

هزار بار برای شرمسار بودن کم است!!!

کفاره زنده بودنم به گردن شما افتاده است!!!

عذر می خواهم!!

من بسیار فقیرم!!

عیدفطر هرسال عرض کرده ام!!

فطریه ات را به من بده!

اللهم عجل لولیک الفرج


خواهر خوبم....ببخشید که بی سلام وارد شدم!

هرکس که سلام گفت در امان است!!!!

پس امان بده.....التماس دعای فرج
پاسخ:
ســــلام.... خواهش میکنم.
هزار بار برای شرمسار بودن کم است.....!
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۵ بگذارباران بگرید
دل شوق گناه دارد ولب ذکر فرج

آقاجان شرمنده ایم  
پاسخ:
لب ذکــــر  فرج!
اللهم عجل لولیکــــ الفـــرج...
سلام
دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


یا علی
پاسخ:
ســـلام... ممنون
از دختــــر جوانى پرسیدند: از چه نوع آرایشى استفاده مى کنى؟
گفت اینــــها رو به کار مى برم:
ﺑراى لبانم ................ رﺍﺳﺘــــــگویى
براى صدایم .............. ذکــــــر الله
براى چشمانم ................ ﭼـــــــــشم پوشــــــــى از حرامــــــات
ﺑراى ﺩﺳﺘانم ........... کـــــــــــــمک و یارى به مستمندان
براى پاهایم ............... ایــــــــــــــستادن براى نماز
براى قامتم ............. ســــــجده بردن براى الله
براى قلبم♥................حــــب الله
ﺑراى عقلم ...............
پاسخ:
عالــــی!
ممنون از حضورتون
سلام عزیزم
امیدوارم حالت خوب باشه
خوب شنبه قراره یه اتفاقی برام بیفته
و به دعای تو دوست خوبم شدیدا نیاز دارم
اگر دعا کنی که اتفاقی که میخوام برام بیفته
منو مدیون خودت کردی
باور کن شدیدا محتاج دعاتون هستم
قربونت گلم
پاسخ:
ســــلام...
قابل باشم حتما!
انشاالله هرچی صلاحه پیش بیاد...


خواستم تا که بیایم سر بازار نشد

تا مرا هم بنویسند خریدار نشد

خواستم تا که به پابوسی یوسف برسم

مثل هر خواسته ی قبل هم این بار نشد

درمیان صف زوّار تو سر گردانم

آه آه نوبت این عبد گنهکار نشد

...

پاسخ:
هــــــــــــــــــــــــــــــــــی............. :(
یاصاحب الزمان...
پاسخ:
الللهم عجل لولیکـــ الفرج

مثل همیشه فوق العاده بود.

دست مریزاد

پاسخ:
ســـــــلام.. لطف دارید.
 دیوانه را محبت ارام میکند
مهدی جان!
ما را محبت تو دیوانه کرده است
یا مهدی
پاسخ:
یا مهــــــــــدی عج
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
آمین....
سلام
میزبان کیلیک هایتان هستم با سومین حرم اهل بیت در ایران...

http://zareh.blog.ir/post/88

 
یا علی
پاسخ:
سلام... چشم!
سلام
خیلی زیبا نوشتی اما خب امام زمان تو خودت برای ما دعا کن که گناه نکنیم ازما بر نمی آد...
پاسخ:
ســــــــلام...
آمین...
سلام دلاور
ممنون از قبول دعوت
باز مهمانید به 
درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


یا علی
پاسخ:
سلام...

بله چشم!
اللهم عجل لولیک الفرج...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
آمین...

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهـــم...
سلام


ایام بر شما تبریک ...

ــــــــــــــــــــــــــــ

هشت مقدس
پاسخ:
ســـــــــلام...

همچنین.

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۲ سه بچه هیاتی
سلام دوست عزیز وب قشنگی داریدبه ماهم سربزنیدوبانظرات خوبتون مارودل گرم کنید
پاسخ:
ســـــــــلام...
بله چشم!
یا ابااصالح المهدی{ع}
پاسخ:
خوش اومدی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۶ راحله دهقان / سوسن شیعه
سلام
عیدت مبارک
بروزم ومنتظر نگاهت...
یاعلی
پاسخ:
سلام...
همچنین.
چشم
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۱ احمد رمضانیان
سلام
مطالبتون خیلی عالیه
با اجازتون لینک شدید.
خوشحال میشم شمام با اسم "شهید" لینکمان کنید.
التماس دعا
پاسخ:
سلام...
چشم!
محتاجیــــم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی