پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

کم آوردم...

وقتے مےگویم : بـرایم دعـــآ کن!

یعنے کم آورده ام.....

یعنے دیگر کـآرے از دسـت خودم براے خودم بر نـمےآید!!!!!

_ من بہ شهـآدت مـحتآج ترم تـآ زندگی!

پس ؛

برایم در این شبها آرزوے شهـآدت بر لب داشتہ بآش.

فقط 「「 *شهــ ـادت* 」」....

چہ بهـتر در کـــــــربـلـا .....






نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

کم آوردم...

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

وقتے مےگویم : بـرایم دعـــآ کن!

یعنے کم آورده ام.....

یعنے دیگر کـآرے از دسـت خودم براے خودم بر نـمےآید!!!!!

_ من بہ شهـآدت مـحتآج ترم تـآ زندگی!

پس ؛

برایم در این شبها آرزوے شهـآدت بر لب داشتہ بآش.

فقط 「「 *شهــ ـادت* 」」....

چہ بهـتر در کـــــــربـلـا .....




نظرات  (۱۳)

حسین یعنی زیبایی...
مگر می شود با حسین بود و زیبا نشد...
پاسخ:
مگــــر می شود؟!
۱۷ آبان ۹۲ ، ۰۰:۵۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

چه اندیشه کرده ای!؟

کربلا و شهادت مانند یونس در کام ماهیست!

پس اگر شهادت را طلب داری!

کربلایی شو...

مجنون!

دیوانه که شده ای!

مرکبی به تو خواهند داد که راه شهادت را به امضای ارباب عشق در کربلای خود


می یابی!!!


التماس دعای عهد و فرج را جهانی نمائیم....لبیک یاحسین جان...لک لبیک....
پاسخ:
لبیکـــ...

محتاجیم!
رقص زلفت سر نی دیدم و با خود گفتم/ بین هفتادو دو سر کاش سری بود مرا
سلام دوست خوبم ایام محرم رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم و ازتون التماس دعا دارم از حضور گرمتون در وبم صمیمانه تشکر میکنم
بازم تشریف بیارید خوشحال میشم
پاسخ:
سلام...ممنونم!

گریه می کنم

و به این فکر می کنم که

آیا این بار ھم سر تو بر نیزہ خواھد رفت

پاسخ:
:(.....
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۴:۱۳ جعفری ندوشن
ان شاء الله شهادت در رکاب آقا روزیت
پاسخ:
ان شا الله....
ای خــــــدای آب

ما را

چنان

تشــــــنه

بخواه

که

هیـــــچ چیز جـــــز عطش کربلا سیرابمان نکند . . . !
پاسخ:
ان شا الله
۱۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۵ بهشت رضوان
ماه محرم الحرام را بر شما دوست و فامیل عزیز تسلیت میگویم

پاسخ:
تسلیتـــ ...

***

سرش به نیزه به گل های چیده می ماند

به فجر از افق خون دمیده می ماند
یگانه بانوی پرچم به دوش عاشورا
به نخل سبز ز ماتم تکیده می ماند
میان خیمه ی آتش گرفته، طفل دلم
به آهویی که ز مردم رمیده می ماند
شب است گوش یتیمان ز ضربت سیلی
به لاله های ز حنجر دریده می ماند
رقیه طفل سه ساله که حوری حرم است
به آن که رنج نود ساله دیده می ماند
امام صادق حق پشت ناقه ی عریان
به زیر یوغ چو ماه خمیده می ماند
شوم فدای شهیدی که در کنار فرات
به آفتاب به خون آرمیده می ماند
هلال یک شبه ی من، ز چیست خونینی؟
نگاه تو به دل داغ دیده می ماند
حکایت احد و اشک چشم خونینش
به اختران ز گردون چکیده می ماند

 

 این شعر بسیار زیبا از شاعر دلسوخته اهل بیت آقای احد ده بزرگی می باشد .

 

پاسخ:
تشکـــر بابت انتشار در پلاک عاشقی!
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۷ سوشیانت ...
یک جوان و این همه قدر و جلال
جلوه کرده پنج تن در یک زمان
یا حسین...
پاسخ:
یاحسیــــن.ع.
وقتــی نیسـی...

نبــودت،

هــمه جــا هسـت

...


پاسخ:
گــر عشــق نبــاشد ،

بــه چــه کــار آیــد دِل ؟!
سلام..طاعاتتون قبول
شرمنده
من این متنو یه جا کپی کردم
یکی بهم گفت خواستن مرگ کفره و با شهادت فرق داره
منظورشون با جمله ( من به شهادت محتاج ترم تا زندگی) بود
من توی جواب به این نظر کم آوردم
میشه شما جواب بدین؟
پاسخ:
طلـب شهـادت، ذکـر روز و شبـمـ ِ !

پـس یعنـی نگیـم : اللهــم الرزقــنا شهـادة فـی سبیلـک ؟!

بلـه خـواستـن مـرگ کفــر ِ ،

و صـد البتـه مرگ با || شهــادت || قـابـل قیـاس نیست !


۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۶:۲۵ فرزند آدم
سلام..طاعات قبول..و التماس دعا...
ب قول شهید آوینی اگه شهید نشیم باید بمیریم راه سومی نیست...
"البته نقل به مضمونه"
پاسخ:
سـلام ...

محتاجم به دعـاتون
مزسی از نگاهتـون
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۰ خرید و فروش فایل
سلام متشکر 
عالی بود
التماس دعا
پاسخ:
سلام.. 
سپاس!
محتاجم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی