پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

هـــــــوای کربلا...


هــــوای کربـــلایت دستـــ سنگینی داشت!  این را وقتی زد به ســـرم فهمیدم...

هـــوای حُـــســیــن ، هـــوای حَــــرمـ ، هـــوای شبــــ جمـعـه زد بـه سَـــرَم...



مــــــــــا که ندیدیم ؛ فقط شنیـــــــدیم ...

حســـــرتــــــــــــــ کشیدیم ...



نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

هـــــــوای کربلا...

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ


هــــوای کربـــلایت دستـــ سنگینی داشت!  این را وقتی زد به ســـرم فهمیدم...

هـــوای حُـــســیــن ، هـــوای حَــــرمـ ، هـــوای شبــــ جمـعـه زد بـه سَـــرَم...



مــــــــــا که ندیدیم ؛ فقط شنیـــــــدیم ...

حســـــرتــــــــــــــ کشیدیم ...

نظرات  (۱۰)

بســـــــــــــــــــــــتیار زیبا بود.

چقدر داغ سنگینی است آرزو به دلی.

کربلا ندیده ام ناکامم آقا جان....

پاسخ:
اللهم الرزقنــــــــــــــــا.....
حسرت 
این روزها برایم سوریه شده است ...
راه کربلا از انجا باز شده است و من جامانده مانده ام با غمی برقلبم وحسرتی که جامانده ام ..
یازهراس
پاسخ:
بی بی حضرت زینب(س)...............
سلام دوست خوبم ممنون از لطفت بزرگوار شما هم با افتخار لینک شدید
پاسخ:
ســــــــلام... لطف کردید
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۸ روح اله اصلانی
دعا برای ظهور اقا......................
سلام تشکر از مطالب ارزنده تون اگه میشه به وبلاگ ما هم یه سرک بکشین تا شما رو با افتخار لینک کنم
یا علی
پاسخ:
سلام....
پستتون حرف دلم بود...

اللهم الرزقنا...
پاسخ:
خداروشکــــر...
الهم الرزقنــــا

هر راه بجز راه تو کج خواهد شد

بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد

ما منتظران اگر بخواهیم همه

امسال همان سال فرج خواهد شد
التماس دعای فرج...
پاسخ:
التمــــاس دعا
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۷ کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)

یا حضرت رقیه با اون دستهای کوچیک و قشنگت دستهای ما بی نوا ها رو هم بگیر.

ماکه دستهامون نیازمند گرمی و پاکی دستهای قشنگ توئه...

ماکه قلبمون رو باید یه دست کوچیک شفاعتش کنه...

ماکه همه عاشقیم اما گاهی حق عاشقی رو خوب ادا نمیکنیم...

ماکه همه دوست داریم کربلایی بشیم اما گاهی راه رو گم میکنیم...
پاسخ:
ما که همه دوست داریـــم کربــــــــــلایی بشیم.....
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۰۱ کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)

من یه نوکر در به درم
چند ساله همش منتظرم
اسمم دربیاد برم حرم
وای وای وای..

لیست زائرا دست کیه؟
هی خط میخورم ، چه سریه؟
میگن دعوتا با بی بیِه
وای وای وای..
حسیـــن من هنوز جوونم
حسیـــن منتظر می مونم
بازم از شما میخونم

دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم
چطور دلت میاد یه بارم نرم؟
مُردن من بهتره از این زندگی
دق کردم از این همه شرمندگی
امیرم بی تو می میرم .. بی تو می میرم

من یه نوکر دربه درم
..

عکس کربلا رو دیواره
انگاری با من حرفی داره
هی سر به سر من میذاره
آقـــاجــــــان

هی به من میگه نیا حرم!
به خدا منم یه نوکرم
کربلا نرم کجا برم ؟
آقـــــاجـــــان

حسین اشکامو نگاه کن
حسین گره هامو وا کن
حسین دردمو دوا کن..

کی میتونه هق هق منو گوش کنه
کی میتونه ناله هامو خاموش کنه
کاشکی می شد دوریت رو فراموش کنم
کاشکی می شد قلبمو یه شش گوش کنم

امیرم بی تو می میرم .. بی تو می میرم

وش باشی آقا با زائرات
خوش بگذره با کبوترات
بین الحرمین قهرم باهات
وای وای وای..
پاسخ:
ربنـــا،آتنــــا... کربــــــــــلا.......
منم همین تور حسرتش را می کشم

پاسخ:
انشاالله قسممون بشـه....
سلام

عکس زیباییست با متن زیبا
 ممنون
پاسخ:
ســـلام...

لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی