پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

اقتــــدا ...

بــــــانــــو!

شیـــوه ی ||  تمشی علی استحیاء ||  ی تـــــو ،

یعنـــی هـــم دلـــت پــاک اســـت

هــــم کـار هـایـــت ...




زانــو می زنــم !

تـا که بـا مکـنــت و شکـــوه استــقبـالت کنـــم ...

حال که تـــو  مشـــی زینـــبی  پـیـــشه کــــردی

چــرا مــن عبــــاس مـاجـــرای تـــو نبــاشــم ؟!







نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

اقتــــدا ...

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

بــــــانــــو!

شیـــوه ی ||  تمشی علی استحیاء ||  ی تـــــو ،

یعنـــی هـــم دلـــت پــاک اســـت

هــــم کـار هـایـــت ...




زانــو می زنــم !

تـا که بـا مکـنــت و شکـــوه استــقبـالت کنـــم ...

حال که تـــو  مشـــی زینـــبی  پـیـــشه کــــردی

چــرا مــن عبــــاس مـاجـــرای تـــو نبــاشــم ؟!





نظرات  (۲)

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الزینب صبور ارواحناله لک الفدا

نمی دانم !!
من روی نام خانم جانم
اولیا مخدره ی روح جانم!!!
عمه جان سادات !
بعد ازمادر جان ...
یه حساسیتی دارم !!
که این رگ وسط قلبم می خواد بزنه بیرون!!
اصلا وسط قلبم می سوزه...
نمی دونم !
دیوونه گی عالمی دارم!
به جون خودم قسم....
وقتی که اسم بی بی جانم می یاد...
من با این تک بیتی زندگی میکنم!!
می دونم تکراری ها!!
اما نمی دونم توی این بیت چی مستتر شده!!!؟؟!!!
در وادی محبت منم گدای زینب....
جانم فدای زینب...جانم فدای زینب....
دیگه بقیه اش دست من نیست!
به جان خودم قسم....
می زنم تو صورت از اشک و بارون ....
آخه نمی دونی چی کشید؟!!!
عمه جان...
تمام غمهاشو عباس فهمید که دیگه بر نگشت!
تازه گفت آقا جان...داداش جان....حسین جان...
نکنه منو به خیمه برگردونی ها!!!

آره !!!!
من ....

بگذریم ...

التماس دعای فرج و عهد ومولایمان ان شاالله الهی عظم البلاء
یا زینب عباس مددی....
پاسخ:
#غیـــرت عبـــاســی...

تشکر بابت متنتون
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۸ خادم المعصومه
مطالب بسیارعالی و جذاب و دل انگیز و تأثیرگذاربود. . .
اجرتون با فاطمه زهرا‏(س‏)‏
پاسخ:
ممنــونم لطــف داریــد...

التمــاس دعــا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی