پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

سفـــر عاشــقی...


هرگز حکایت حاضـــر و غائــب شنیده ای ؟

من در میان جمع و دلـــم جای دیگرست …





از شما خواستن عشق است،

ضــــرر خواهـــد کـــرد!

هر که در وقت گدایــــی به رقــــم فکـــر کنـــد ......


پ.ن: حرم امن تو کافی ست هراسان شده را ...   تســلیـــت.





نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

سفـــر عاشــقی...

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ


هرگز حکایت حاضـــر و غائــب شنیده ای ؟

من در میان جمع و دلـــم جای دیگرست …





از شما خواستن عشق است،

ضــــرر خواهـــد کـــرد!

هر که در وقت گدایــــی به رقــــم فکـــر کنـــد ......


پ.ن: حرم امن تو کافی ست هراسان شده را ...   تســلیـــت.



نظرات  (۹)

۱۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب سریع الرضا ارواحححناله لک الفدا

این با که پیام آهویی را شنیدی!

من بودم!

آقای من از همه رئوفیت سجده گذارم به دربار دلبریئیت و پشت پنجره که دلم را

ربودی....

از روزی که جای صورت کبودم را به آن پنجره نهادم!!!

عطر بوسه هایت را می چینم که دست نامردمان نامرد دنیا راشکست!!

عشقت آنچنان خرابم کرده است!

که از همه دل بریده ام...

و همین خوب است...زیباست....تازه کننده عطر نفست!

راستی تازه گی ها فهمیده ام که حسین روحنافدا هم عاشق توست!

ای مهربانم...

ای حضرت خورشید...و صاحب آفتاب...

هر وقت آفت مرا می زند...!

پنهان به آفتاب تو می شوم!

عجب قدرتی دارد!

تو خود سفینه نجاتی ای دلیل آفتاب و مهتاب....

ای حضرت نفس....یا علی ابن موسی الرضاالمرتضی ارواحناله لک الفدا....

التماس دعای عهد وفرج مولایمان انشاالله..

لبیک یا حسین جان....لک لبیک.....
پاسخ:
.... یا امام رضــــــــــا.ع.
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۷ آوای حرکت
سلام
با عقربی که جان زائران پیاده روی اربعین را نجات داد بروزم
پاسخ:
سلام
چشم
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۸ آوای حرکت
سلام خسته نباشید 
این پستتون خیلی به دلم نشست
موفق باشید
پاسخ:
سلام...
تشکر!

متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند
پاسخ:
ممنون...
۱۳ دی ۹۲ ، ۰۱:۲۵ سرباز ولایت
ماه ربیع الاوله هرکی نخنده تنبله
پاسخ:
:)
سلام....
منتظر هدیه شما هستم...

http://zareh.blog.ir/post/282

ربیع الاول مبارکتان باد...
پاسخ:
سلام...
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافدا

هدیه مولایمان ...روز جمعه بود!



حضرت اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا فرمودند:

شیعیان ما هنگامی به فرجام نیک و زیبای خداوندمی رسند که از گناهانی که نهی شده اند ؛احتراز نمایند.

بحارالانوار.ج 53
___________________________________________
التماس دعای فرج و عهد و نیکی به پدر ومولایمان انشاالله

لبیک یا حسین جان...لک لبیک......


پاسخ:
سلام...
مچکرم بابت هدیه گرانبهاتون
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۷ من خاکی-قلم شکسته
+++++++++++++++++++++
پاسخ:
ممنون از حضورتون

هرگز "حدیث" حاضـــر و غائــب شنیده ای ؟

من در میان جمع ، دلـــم جای دیگرست …


احسنت

پاسخ:
!
تشکـــر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی