پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

کوپــه آخـــر٬ قطار قـــم-مشهــــد ....


دعـوتـم کـن تا بـغـض بشکنم پـای ضریحت ...



کاش می دانستی ، چه غم بزرگی است

وقتی  زیر امضــای شعرهایــت بنویـسی :

" کوپــه آخـــر٬ قطار قـــم - مشهــــد "

دنیــــا ، پشت این شیشه ها تمـــام نمی شـــود !


عطـر حـرم بزن بـه دلـم یــــار را بگــو ،

امشـب تمـام نیـت مـن یک زیـــارت اسـت ...



نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

کوپــه آخـــر٬ قطار قـــم-مشهــــد ....

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ


دعـوتـم کـن تا بـغـض بشکنم پـای ضریحت ...



کاش می دانستی ، چه غم بزرگی است

وقتی  زیر امضــای شعرهایــت بنویـسی :

" کوپــه آخـــر٬ قطار قـــم - مشهــــد "

دنیــــا ، پشت این شیشه ها تمـــام نمی شـــود !


عطـر حـرم بزن بـه دلـم یــــار را بگــو ،

امشـب تمـام نیـت مـن یک زیـــارت اسـت ...

نظرات  (۱۴)

۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ علی اکبر مجنون الحسین
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا....


چرا کوپه ی آخر؟!!

جای تمام سوزنبانانی که خط گیرنده ی خط راه تو اند!!!

سلام به وسعت هو هوی تمام پرندگانی که زائر بارانی تو اند...

پرواز به بال خونین تمام شقایقهای قلتان به خون که شهید راه تواند!

من زائرم!

من دائم سائلم....

من عطشناک یک پیاله دوا از سقاخانه ام...

شعر وغزلی که گل کرده است میان لبهای فروبسته ام!!!

من سالهای خود را در آغوش تو تحویل می کنم....

من به جای تمام بادها ...خاکها....آتشها....آبها....

به زیارت تو دل خوش می کنم...

چه اینجا باشم...

چه آنجا....

همه جا دیگر تو هستی آقا....


عطر حرم را با خود شبگیر می کنم....


السلام علیک یا مولاناعلی ابن موسی الرضا المرتضی ارواحناله لک الفدا
پاسخ:
کوپـــه آخر جای ما گنـــاهکار اس....
*از چاه خود آب برداریم....*

سلام....دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/237

یا علی
پاسخ:
سلام... چشم
سلام ممنون از حضورتون.
پاسخ:
سلام... خواهش میکنم
۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۳ ... خادم الزهرا
سلام
دل آسمان تنگ است اما نه به خاطر غیبت و نبود شما من میدانم علت خون شدن دل آسمان چیست دل آسمان جمعه ها به سبب خون شدن دل شما خونین می شود .هما ن وقتی که پرونده اعمالمان را خدمتتا ن می آورند. یک یک پرونده ها را باز می کنید پرونده ها پر است و سنگین

اللهم عجل لولیک الفرج

دعا برا فرج یادت نره

خدا قوت رزمنده
پاسخ:
سلام..

به چشــــم، ممنون
۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۳ معمار حرم

سلام واقعا وبلاگ عالی داری آدم با خوندن مطالبش به فکر میره...

بچه های دیدار گفتن انگار شما هم معمار هستید خیلیی خوشحال شدم وقتی دیدم یه همکار مثل شما خواهم داشت...البته من دانشجو ام شما رو نمیدونم...

پاسخ:
ســــلام...

ممنون از حضورتون!

بله.... هم دردیــم :)
۲۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۳ بهشت رضوان
امشب تمام نیت من یک زیارت است......
پاسخ:
:)
آی گفتی...
دلم یه ذره شده برای حرم امام رضا...
پاسخ:
یا امام رئـــوف ...
۲۳ آذر ۹۲ ، ۰۷:۳۵ کانون وبلاگ نویسان قم

وبلاگ شما در کانون وبلاگ نویسان قم لینک شد . لطفا پس از بروز رسانی  لینک مطلب خود را برای ما ارسال کنید.

ما را لینک کنید

متشکرم

پاسخ:
تشکــــر
سلام با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام...
تشکر!
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ آوای حرکت
سلام
انشالله که قسمتتون میشه میرید نشون به اون نشون که  توی کوپه آخر باشید....
پاسخ:
ســــلام...

ان شاء الله...
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۱ شیـــــــوانا
سنگ بود که راهم را زد
وگرنه...
حالا گنجشکی بودم 
پشت پنجره ات...
-----
نگاه پرمهر آقا نصیبتان
پاسخ:
ممـــنونم!
وهمچنین....
۲۴ آذر ۹۲ ، ۰۳:۳۵ معمار حرم

درد رو خیلییی خوب اومدی....

چرا دیگه دیدار نمیای؟؟

شما هم دانشجویید؟

پاسخ:
سلام...

مشغله زیاده!

بله... :)
یک بلیط باز یک حال عجیب پر شده از رنگ حرم رنگ یک اذن ورود رنگ یک گنبد زرد هر حیاطی یک حوض پر ز آب کوثر و وضو بر لب حوض باز هم اذن ورود یک قدم تا مقصود در همین حین – میان رویا ناگهان بغض مرا میگیرد گویی انگار مشرّف شده ام به خودم می آیم چند روزی به سفر هست هنوز...
بیچاره من که هنوز یک بارم طلبیده نشدم ......
پاسخ:
:( .....
سلام من از مطالبتون در شبکه اجتماعی سنگریها استفاده کردم. بسیار عالی 
ممنونم
پاسخ:
سلام...
مچکرم بابت اطلاعتون!
موفق باشد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی