پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

خلاصـم کن...

چــه راه‌هایی‌ که رفتـم تا بفهمم جـز تـــ ــو راهی‌ نیست ...

خـــلاصم کن ؛

از عشـــق‌هــایی‌ که گــاهی‌ هست و گــاهی‌ نیست ...




حال من خوب است...

اما تو باور نکن.....



نوشته شده توسط ✔ مجنــون الحسیــن.ع.
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پـلاک عاشقی

✔ مجنــون الحسیــن.ع.


دلـی که در دو جهــان
جـز تـو هیـچ
یــارش نیست ؛
گـرش تـو یـار نبــاشی
جهـان به کـارش نیسـت ...





✔ کپی بدون ذکر منبع ، حــلال ...
✔ نظر دادن+ پست الکترونیک یا آدرس سایت/ وبلاگ.
✔ با تبادل لینک موافقم.
✔ دوستانی که لینک میشن، درصورتی که کم لطفی کنند در اسرع وقت حذف میشن.


آخرین مطالب
آخرین نظرات

پـلاک عاشقی

در بَــلـا هـمـ مــی چشــم لـــذّات ِ او ، مــاتِ اویــم ماتِ اویـم مـاتِ او ...

خلاصـم کن...

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

چــه راه‌هایی‌ که رفتـم تا بفهمم جـز تـــ ــو راهی‌ نیست ...

خـــلاصم کن ؛

از عشـــق‌هــایی‌ که گــاهی‌ هست و گــاهی‌ نیست ...




حال من خوب است...

اما تو باور نکن.....

نظرات  (۲)

۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۴ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

حال من خوب است چون سرم در دامن توست ارباب...

حال من خوب است چون تو دستت در دست خداست ارباب...

حال من خوب است چون بی تو نمی توانم نفس بکشم ارباب ...

حال من خوب است اگر همه پول دارند و به مال دنیا می نازند ارباب!

من تو را دارم و به تو می نازم ارباب...

حال من خوب است اگر در این عصر نامردی همه ناجوانمردی می کنند من به تو دخیل شدم و فرار به سوی تو می کنم ارباب...

حال من خوب است چون هر وقت می خواهم من من کنم ...نگاه به تو می کنم

نیم من می شوم ارباب....

حال من خوب است که جدا از عاقلان شده ام ارباب....

حال من خوب است که مجنون خطاب شده ام ارباب....

حال من برای من نیست ...

همه اش تو ئی ارباب....

یاد نعمت خدا افتادم که داشتن تو بود ارباب...

قدقامت صلاه !
تکبیره الاحرام !
به نام نامی ارباب دو عالم !

دو رکعت نماز مستی از باب شکر می خوانم بازبان گدایی ارباب.....


التماس دعای عهد وفرج مولایمان را جهانی نمائیم انشاالله...

لبیک یا حسین جان..لک لبیک.....
پاسخ:
زبان گدایی ارباب.....

لبیک یا حسین جان...
۲۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۸ بهشت رضوان
خلاصم کن....
پاسخ:
.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی